piątek, 18 listopada 2011

Świąteczny wianek

Czy pamiętacie tę piosenkę? :)

Stała pod śniegiem panna zielona
Nikt prócz zająca nie kochał jej
Nadeszły święta i przyszła do nas
 Pachnący gościu,prosimy wejdź!

Choinko piękna jak las,
Choinko zostań wśród nas!

Stanowi ona temat kolejnego wyzwania w Agaterii, zapraszamy do chwalenia się swoimi pracami i mamy nadzieję na liczny odzew. 
Oto moja inspiracja dla Was. Wykorzystując moje doświadczenie w ozdabianiu jaj wielkanocnych i mając w pamięci choinkę Enczy wykonałam niewielki wianek z choinkowych gałązek wyciętych dziurkaczem z zielonej, kratkowanej strony Galeriowego papieru.
Całość ozdobiłam ciemnoczerwonymi koralikami i satynową wstążką. Na koniec dodałam niewielką zawieszkę z życzeniami. Zawsze brakowało mi takich małych napisów i bardzo się ucieszyłam, gdy z Agaterii dostałam właśnie taki stempel, który świetnie pasuje do najmniejszych wykrojników.
Ok, koniec gadania pora na zdjęcia



Zajrzyjcie na blog - warto zobaczyć inspiracje pozostałych projektantek Agaterii.

13 komentarzy:

  1. Cudny delikatny wieniec :)
    A może skusisz się na "wieńcowe inspiracje" ? Zapraszam do zabawy - inf. na moim blogu.
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez to, że użyłaś papieru w kratkę wycinanki z dziurkacza wyglądają zupełnie inaczej niż zwykle. Śliczny wieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To wyszło przypadkiem, pod ręką miałam akurat skrawek tego papieru, wycięłam gałązkę i okazało się, że wygląda jak oszroniona, spodobał mi się ten efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ się nacięłaś :) Podziwiam! Pięknie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudny, nawycinałaś się nieźle, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny! ja też uwielbiam układać te wycięte gałązki z różne drzewka i gałęzie, ale wieniec też wygląda fantastycznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny jest,takie delikatniutki wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. jej a ja myślałam, że to prawdziwe roślinki. Chylę czoła pięknie wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny wieniec!!!
    "Szron" prezentuje się fantastycznie :))
    :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały wieniec;) czy można się nim zainspirować i zrobić coś podobnego? Pozdrawiam i zapraszam na www.recznie-tworzone.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Wianuszek wyszedł prześlicznie ! Gałązki wyglądają jak żywe :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawiony komentarz i zapraszam ponownie :)

Inne linki