sobota, 31 marca 2012

A może decoupage?

Kiedy trafiłam na ten kurs Konstancji postanowiłam zrobić postarzane serduszko i powstało takie


a potem jeszcze takie, bo mnie serduszkowanie wciągnęło ;)


Postanowiłam też sprawdzić jak poradzą się z robieniem serduszka moje kursantki, a dodatkowo przygotowałam dla nich bazy kolczykowe, żeby technikę postarzania wypróbowały również przy robieniu biżuterii. Poniżej efekty ich pracy i duuużo zdjęć, mam nadzieję, że obejrzycie z przyjemnością :)











5 komentarzy:

  1. noo... ależ się rozkręciłaś w prowadzeniu kursów:) świetne prace!

    OdpowiedzUsuń
  2. Motylkowe serduszko naj naj piękniejsze. Oczywiście reszta też udana. Ale tamto cud miód i orzeszki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ ty wszechstronna jesteś..te serduszka postarzane są najpiękniejsze a motylkowe kolczyki w sam raz na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności prace i niepowtarzalne, mają swój urok:)Motylkowy komplet i serducho z różą najbardziej mi się spodobały:)Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawiony komentarz i zapraszam ponownie :)

Inne linki