piątek, 22 czerwca 2012

Pudełeczko na chrzest

Zamiast kartki na chrzest zrobiłam trójkątne pudełko, do środka można włożyć życzenia, jakiś mały prezent lub pieniądze. Nie przesadzałam z ozdabianiem, pudełko jest delikatne i spokojne. Zawiązałam je wstążeczką vintage i przymocowałam białym sznureczkiem tag z tym napisem.
Czy szykujecie się już na Zlot w Warszawie?
Przypominam, że będziemy na Was czekać na stoisku Agaterii :) Pamiętajcie o konkursach z nagrodami!!
Zaprojektujcie Stempel Swoich Marzeń - szczegóły tego i innych konkursów znajdziecie tutaj.


8 komentarzy:

  1. Śliczne pudełeczko, bardzo eleganckie :)

    No to do zobaczenia na zlocie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie wyszło to pudełeczko, wspaniałe kolory :) Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hogatko mam nadzieję Cię poznać osobiście :)
    a pudełko perfekcyjnie wykonane ,zresztą jak zawsze u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne! a ja żałuję, że mnie nie będzie na zlocie:(

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne !!! Agatko do zobaczenia w sobotę (tym razem będę miała identyfikator :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawiony komentarz i zapraszam ponownie :)

Inne linki