piątek, 25 listopada 2011

Kartka teleskopowa

Na pierwszy rzut oka to niewielka okrągła karteczka....

ale już po chwili...


ukazują się nam ukryte warstwy...


i... taa daam... kartka teleskopowa w całej okazałości :)
Już dawno trafiłam na ten tutorial w sieci, ale dopiero teraz przyszła pora na jego wykorzystanie. Ten model kartki jest bardzo łatwy do wykonania, a zarazem bardzo efektowny.
Użyłam dwóch świątecznych stempli z Agaterii - okrągłego napisu oraz Mikołaja. Beżowy papier pochodzi  z Crafthouse.
Pamiętajcie o wyzwaniu na blogu Agaterii? - nagroda czeka :)

13 komentarzy:

  1. śliczna karteczka i kształt ma rzeczywiście bardzo efektowny!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna forma...dzięki za inspiracje :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest, widziałam już wcześniej tę formę, jest faktycznie bardzo ciekawa. Twoja wersja wyszła super, wspaniale używasz stempli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś dla mnie mistrzynią wykrojników, pięknie łączysz te warstwy!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ to pomysłowe jest!!! I piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale czad!!! Świetna karteczka!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna ta karteczka i jaka pomysłowa! Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Orginalna i świetna !!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna forma, kapitalne wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie omieszkałam spróbować swych sił - dziękuję za inspirację! :o)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudna!
    Bardzo efektowna, dopracowana w najmniejszym calu :).
    Po prostu piękna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna karteczka, pięknie ja przyozdobiłaś :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawiony komentarz i zapraszam ponownie :)

Inne linki