niedziela, 18 lipca 2010

Zielono Magnoliowo

Wciągnęło mnie znowu kolorowanie i kilka Magnolii czeka na swoje miejsce na kartkach.
Oto pierwsza z nich, w bardzo świeżych zieleniach.
Użyłam papieru ze scrap.com.pl i folderu do embossingu Spots and Dots.
Moje Magnolie zaczęły się uśmiechać i uważam, że tak wyglądają jeszcze sympatyczniej :)


(kolory promarkerów: włosy, bluzka i skarpety - ivory, vanilla, pastel yellow, sandstone; twarz - ivory, blush, dusky pink; sukienka - lime zest, lime green, marsh green; prezent - stain, sandstone, cinnamon )

4 komentarze:

  1. śliczna Magnolia, z uśmiechem jej do twarzy

    OdpowiedzUsuń
  2. Magnolia z usmiechem jest 100 razy lepsza niz bez:-) Sukienkę ma w cudnym kolorze i w ogóle to kolorowanie... miodzio!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory =] Śliczna...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ochhh, Aga! Rewelacja! I te kolory i to kolorowanie i w ogóle całość. Piękna, zdecydowanie kolorystycznie moja :)
    Mrouh zwróciła moją uwagę na uśmiech - rzeczywiście, uśmiechnięta Magnolia dodaje promyków słońca!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawiony komentarz i zapraszam ponownie :)

Inne linki