wtorek, 23 sierpnia 2011

Lubię zapach pomarańczy

Wykonałam pracę jako gościnna projektantka dla Blogu UHK.
Temat bardzo przyjemny - "Mój jest ten kawałek... papieru". Zachęcam Was do udziału!
A jaki jest mój ulubiony papier?
Podobają mi się różne papiery, ale chyba jednej ukochanej kolekcji nie mam.
Ale jest jeden papier, którego używam w każdej pracy - papier wizytówkowy.
Może jest banalny, nie ma wzorów, kolorów tylko kilka, ale wystarczy odrobina wyobraźni i można go zmienić w co tylko się chce. Można wytłoczyć, potuszować, postemplować itd.
Moja kartka jest właśnie ze zwykłego białego papieru wizytówkowego, wydrukowałam na nim drzewko pomarańczowe, ozdobiłam perełkami w płynie i dodałam cytat z piosenki. Myślę, że w tej formie papier wizytówkowy wygląda już mniej banalnie ;)



16 komentarzy:

  1. Zupełnie niebanalna kartka :) Piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mniej banalnie??? żartujesz sobie! kartka jest przepiękna, za obrabianie tego papieru wizytówkowego powinnaś dostać Oskara:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty to umiesz czarować! Chyba uśmiechnę się do Ciebie po jakąś pracę bo te dwie ostatnie to mnie zachwycają. Aż po prostu chciało by się mieć!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna kartka!!!
    "Zwykły" papier przerobiłaś na coś niepowtarzalnego :D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna kartka z niedocenionego papieru wizyttówkowego,a prawda jest taka,że gdyby nie on to czasami nawet kartki nie ma :) śliczna karteczka Agatko,brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie Twoje kartki są takie gustowne i eleganckie!

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie to w Tobie bardzo podziwiam, niesamowite jak przemieniasz kawałek zwykłego papieru na takie cudeńko! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I loved the way you did the arrangement.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta karteczka,jak wszystkie Twoje prace jest CUDNA!!!Wszystko tak idealnie współgra ze sobą...piękne drzewko ,cytat..

    Dziękuję raz jeszcze za to ,że zgodziłaś wsiąść udział w naszej UHkowej zabawie:****

    OdpowiedzUsuń
  10. cudna jest ta kartka!!!!!!!!!1

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie dziękuję za gościnny występ!!!!!
    Kartka jest przecudna, zresztą jak wszystko, co robisz :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna - elegancka i urocza.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna jest ta kartka, a kokardka- doskonałym dopełnieniem.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawiony komentarz i zapraszam ponownie :)

Inne linki