piątek, 24 lutego 2012

Pierwszy raz retro!

Każdy, kto zna moje prace, chyba zauważył, że retro to całkowicie nie moje klimaty. Powiem więcej, unikałam tego stylu jak ognia, bo był dla mnie całkowicie niestrawny. Aż tu wczoraj, zupełnie niespodziewanie, powstała moja pierwsza kartka retro. No cóż, nigdy nie mów nigdy ;)
Zainspirowała mnie ta urocza rozetka, która dość długo czekała użycie i obrazek pary, który dostałam z Galerii Papieru. Kartka nadaje się zarówno na ślub jak i na rocznicę, bo stempel "idealna para" pasuje do obu tych okazji. Nie wiem czy kiedyś wrócę do starociowych prac, ale się nie zarzekam ;)


15 komentarzy:

  1. Pięknie Ci wyszła ta pierwsza kartka retro :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne i eleganckie jest retro w Twoim wydaniu! Może jednak się jeszcze skusisz.... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna karteczka, bardzo elegancka!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszła wspaniale, jest bardzo elegancka i tak pięknie potuszowana. Musisz się skusić na więcej prac w tym klimacie ")

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna! dobrze, że współpracujesz z blogami, bo istnieje szansa, że wrócisz do retro chociażby przy okazji wyzwań:)
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. I coś czuję,że to nie ostatni raz w tym klimacie.Pięknie wyszło,tak delikatnie i koronkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna karteczka! Ogromnie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. No piękne retro Ci wyszło :) Szczególnie wpadły mi w oko te brązowe kropeczki na końcach roślin. Fajnie podkreślają całość.

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealna kartka! Delikatna, romantyczna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fakt nigdy nie mów nigdy
    Karteczka wyszła świetnie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękna! idealne, delikatne połączenie bieli i brązu

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak, wyszła śliczna i powinnaś więcej :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawiony komentarz i zapraszam ponownie :)

Inne linki