piątek, 23 listopada 2012

Teleskopowa z Matydą

Zastanawiam się, czy nie przerzucić się na szycie... żaden mój post nie zyskał ostatnio tylu miłych komentarzy, co ten ostatni z bałwankiem ;) cieszę się ogromnie, że Wam się spodobał i dziękuję za wszystkie moje słowa :)
Dziś kolejna kartka teleskopowa, tym razem w roli głównej Matylda Uskrzydlona kolorowana w dodatku przez samą szefową Agaterii w ramach prywatnych ćwiczeń z kolorowania promarkerami ;) Środkową część zajmuje ten okrągły stempel  - nowość w ofercie. Kartkę na żywo można było zobaczyć w ubiegłą niedzielę w Manufabricum. Dziękuję bardzo wszystkim, którzy przybyli na mój pokaz tworzenia kartek teleskopowych i pozdrawiam serdecznie :) a relację z pierwszego Scrap Craft Eventu możecie obejrzeć tutaj.



7 komentarzy:

  1. podoba mi się baaardzo!
    i matylda i kolorki i sam pomysł na kształt kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna karteczka!!! ładne kolorki i super stempelek na koniec :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś specjalistką od kartek teleskopowych, zrobiłaś kolejne cacko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczna! Kolory tej kartki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudown i nie tylko z Matyldą , a raczej z niespodzianką ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka! a aniołek pięknie pokolorowany!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna,taka kartka z niespodzianką;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawiony komentarz i zapraszam ponownie :)

Inne linki