wtorek, 18 grudnia 2012

Zmierzch w komplecie

Przygotowałam komplet dla młodej wielbicielki zmierzchu. W jego skład wchodzi album i dwie zmierzchowe zakładki. Album ma służyć do kolekcjonowania wycinków i zdjęć związanych z filmem. Ma wymiary 17x24cm, a w środku białe sztywne karty. Na wewnętrznych stronach okładek umieściłam kieszonkę z etykietą na podpis właścicielki oraz kopertę na skarby. Zakładki robiłam na wzór tych, które już kiedyś można było zobaczyć na moim blogu. Całość wykonałam z galeriowych papierów.





7 komentarzy:

  1. hehe super,moja siostra uwielbia zmierzch:)

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacja!!! byłam pewna że poradzisz sobie z tym tematem bezbłędnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetny komplet! Każdy fan "Zmierzchu" byłby zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wprawdzie Zmierzchu nie lubię, ale za to komplet mnie urzekł, jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja całą sagę bardzo lubię, przeczytałam wszystkie części po 2x, byłabym zachwycona, szczególnie zakładkami, bo na album to już nie te lata :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Komplecik jest fantastyczny i na pewno sprawi wiele radości obdarowanej

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawiony komentarz i zapraszam ponownie :)

Inne linki