sobota, 23 listopada 2013

Serce z falbanką - kurs

W poniższej kartce brakowało mi ozdobnej falbanki do środkowego serca, a ponieważ nie miałam wykrojnika w odpowiednim rozmiarze postanowiłam w inny sposób poradzić sobie z tym problemem.


Do wykonania falbanki użyłam
- dziurkacza brzegowego (w mojej kartce akurat wykorzystałam inny wzór),
- dwóch pasków papieru o dł. 30 cm,
- wyciętego serduszka,
- taśmy dwustronnie klejącej (lub kleju)

1.  Za pomocą dziurkacza brzegowego wykonujemy dwa paski jak na zdjęciu poniżej.

2. Formujemy nasze paski tworząc na nich malutkie zakładki. Robimy je na całej długości obu pasków.

3. Z tyłu serca naklejamy taśmę dwustronnie klejącą lub smarujemy klejem.

4. Przyklejamy falbankę. Zakładki pozwolą ładnie dopasować ją do kształtu serca. Nadmiar papieru obcinamy.

5. A tak wygląda gotowe serduszko z falbanką.

Życzę udanej zabawy z tworzeniem własnych falbanek :)
Pozdrawiam, Hogata

6 komentarzy:

  1. Dzięki za kurs;))..jest śiwetny..niby wszystko proste... a jednak;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł Dziękuję za kurs i proszę o więcej :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z pewnością skorzystam, dziękuję :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka! kurs świetny :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniała karteczka i kursik świetnie przygotowany

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawiony komentarz i zapraszam ponownie :)

Inne linki