piątek, 30 marca 2018

Panienka w turkusach

Kolejna lalka Julie Nutting trafia dziś na moją kartkę. Dziś w turkusowej oprawie najnowszej kolekcji Wyższe sfery - turkus. To bardzo eleganckie papiery w damaskowe i koronkowe wzory. Co ciekawe jedna strona każdego arkusza jest turkusowa, a druga bardzo jasna w delikatny wzór.
Moja panienka ma bardzo przestrzenną, wielowarstwową spódnicę stemplowaną i wyciętą z arkusza 05, kwiaty wycięłam z pasków dodawanych do kolekcji - uformowałam je palcami i skleiłam warstwowo.
Napis odbiłam tym stemplem z Agaterii :)




7 komentarzy:

  1. To są prawdziwe dzieła sztuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, Wesołego Alleluja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorowych jajeczek, rozczochranych owieczek, rozkicanych króliczków, pyszności w koszyczku, a przede wszystkim mokrego ubrania w dniu wielkiego lania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna karteczka! Pogodnych, rodzinnych świąt życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna kartka😍 czy można się dowiedzieć z jakich pasków powstały kwiaty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paski z kwiatami dodawane są gratis do kolekcji kupionych w sklepie firmowym https://galeriapapieru.com.pl

      Usuń

Bardzo dziękuję za zostawiony komentarz i zapraszam ponownie :)

Inne linki